Friday, July 2, 2010

Zhi Mint™ and Zhi Mint ™ Plus




Rengsaan tekak? Nafas berbau? DXN memperkenalkan Zhi Mint yang direka baru. Dengan sebiji di dalam mulut, kenyamanan sesejuk ais dan kelegaan akan dirasai serta-merta. Ia bukan sahaja menghentikan batuk, menghilangkan kahak dan melegakan tekak tetapi anda juga akan berasa nyaman dan segar.

Dalam kesibukan harian, DXN Zhi Mint dalam pek mudah dibawa untuk menyegarkan nafas anda pada setiap masa. Dicampur dengan perasa Zhi Mint yang sejuk dan segar, ia bukan sahaja boleh melegakan tekak anda yang kering dan kerengsaan, malah anda juga akan lebih berkeyakinan semasa berbual dan berkomunikasi.

. . . . . . . . . . . . . .


Throat irritation? Bad breath? DXN brings you the innovative Zhi Mint. With one in your mouth, icy cool and soothing relief will be instantaneous. Not only will it stop your cough, dissolve your phlegm and bring soothing relief to your throat, you will also feel cool and fresh breath.

In the midst of our busy lives, an easy to carry handy pack of Zhi Mint can freshen your breath anytime anywhere. Blended with a mild "Zhi Mint" flavour, it not only helps ease your dry and irritated throat, it will also give you greater confidence when communicating with others .


1 pack - WM RM 4.00 / EM RM 4.30
1 box 24 packs - WM RM 91.80 / EM RM 99.00

No comments: