Friday, July 2, 2010

Fruit Enzyme

Fruzim



Enzim Buah-buahan DXN merupakan sejenis minuman enzim berkhasiat yang ditapai daripada buah pic dan plum secara semulajadi. Ia tidak mengandungi sebarang bahan tambahan, bahan kimia dan pengawet.

Pic dan plum mengandungi vitamin, mineral dan serat makanan yang baik untuk kesihatan manusia. Struktur molekul enzim nutrien yang kecil sedia diserap dan digunakan oleh badan. Dengan kebaikan nutrien yang telah diekstrak, Enzim Buah-buahan DXN mampu meningkatkan proses penghadaman dan melicinkan pergerakan usus.

Dengan rasa buah pic dan plum yang menyegarkan, Enzim Buah-buahan DXN merupakan pilihan minuman kesihatan harian anda yang baik. Untuk rasa yang lebih enak, ia sesuai dihidangkan bersama Vinegar Buah-buahan DXN.

Faedah daripada campuran Cuka Buah-buahan dan Enzim Buah-buahan

Adakah anda sedang mencari secawan minuman yang lazat, sihat dan menyegarkan?

Kini anda berpeluang untuk mencuba satu produk baru yang menyegarkan - Campuran istimewa Cuka Buah-buahan dan Enzim Buah-buahan DXN ! Bancuh 1:1 bahagian campuran yang berkhasiat ini di dalam secawan minuman air sejuk dan anda pasti akan menikmati aroma lembut buah pic dan plum yang mampu memberikan anda satu pengalaman yang amat menakjubkan.

Pengambilan harian secawan minuman campuran yang menyegarkan ini boleh membantu dalam mempermudakan panca indera dan mencergaskan sistem metabolisma badan. Struktur halus molekul-molekul nutriennya membuatkan ia sedia diserap dan digunakan oleh badan. Selain daripada itu, ia juga berupaya untuk merangsang selera makan, memperbaiki sistem pencernaan, melancarkan pergerakan usus dan memelihara keseimbangan pH dalam badan anda. Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan untuk memanjakan diri anda sekeluarga dengan rasa baru minuman yang sihat dan berkhasiat ini.

. . . . . . . . . . . . . . .


DXN Fruit Enzyme is a nutritious enzyme drink naturally fermented from peach and plum. It is free from additives, chemicals and preservatives.

Peach and plum contain vitamins, minerals and dietary fibres that are good for human health. The tiny molecular structure of enzyme nutrient is readily absorbed and utilized by the body. With the goodness of the fermented nutrient, DXN Fruit Enzyme improves digestion and smoothens bowel movement.

Characterized by its refreshing fruity taste from peach and plum fruits, DXN Fruit Enzyme is your good choice as daily healthy drink. For better results, it is best served with DXN Fruit Vinegar.

Benefit from Mixture of Fruit Vinegar and Fruit Enzyme

Looking for a cup of drink which is tasty, healthy and refreshing?

Now you have the chance to try a brand new refreshing product - DXN Fruit Vinegar and Fruit Enzyme in a very special concoction! This beneficial concoction is mixed in a cup of cold water in a 1:1 portion. A delicate aroma of peach and plum is diffused from this concoction, providing you a tantalizing drinking experience.

Consuming a cup of this refreshing concoction daily helps in rejuvenating the senses and invigorating the metabolic system. The nutrients in the tiny molecular structure are readily absorbed and utilized by the body. Furthermore, it will definitely stimulate your appetite, improve your digestive system, smoothen bowel movement and balance your inner body pH value. So grab this opportunity to indulge yourself and your family with this healthy and nutritious drink and enjoy the totally new taste and flavour of the drink!


350ml - WM RM38.40 / EM RM40.80

No comments: