Friday, July 2, 2010

Potenzhi



Potenzhi™ DXN, tonik berkesan yang mampu memulihkan keghairahan dan vitaliti kaum lelaki.

Potenzhi™ mengandungi ekstrak Tongkat Ali dan Butea superba yang berkualiti tinggi dan berkesan. Kedua - dua herba ini terkenal dengan keberkesanannya dalam meningkatkan kekuatan dan stamina kaum lelaki.

Malah, ia turut diperkayakan lagi dengan 7 jenis ekstrak herba lain yang bernilai tinggi seperti Ganoderma, Cordyceps, lada hitam, saderi, teh hijau, akar lalang dan batang kayu secang bagi meningkatkan lagi keberkesanan produk ini. Herba - herba ini telah lama digunakan untuk mempertingkatkan prestasi fizikal dan memulihkan kelelakian.

9 jenis ekstrak herba ini telah dirumuskan secara khas untuk menghasilkan satu campuran unik yang dapat memberikan anda kebaikan yang maksimum.

Kebaikan Potenzhi DXN:

* Melancarkan pengaliran darah
* Mempertingkatkan tahap tenaga dan kecekalan
* Mengatasi masalah keletihan dan kelesuan
* Meningkatkan kekuatan dan prestasi fizikal

Potenzhi™ DXN adalah satu - satunya jawapan untuk memulihkan kelelakian anda. Kembalikanlah keghairahan anda dengan Potenzhi™ !


. . . . . . . . . . . .



DXN Potenzhi is a powerful male tonic supplement to revive your passion and vitality. It contains power-packed, highest potency and quality of Eurycoma longifolia Jack (Tongkat Ali) and Butea superba extracts, which are well known to boost up male physical strength.

This formulation is further reinforced with seven precious herb extracts which include Ganoderma, Cordyceps, black pepper, celery, green tea, root of lalang and stem of kayu secang. These herbs have been long treasured as an essential tonic to invigorate male performance and regain virility.

This unique blend of 9 pure herb extracts is specially formulated combination for its maximum benefits.

Daily consumption of DXN Potenzhi helps to:

* improve blood circulation
* boost up energy level and endurance
* overcome mental fatigue and exhaustion
* strengthen physical performance

DXN Potenzhi is also considered as the ultimate solution in restoring your male vigor. Let your performance soar with Potenzhi!


Packaging size:

30 capsules - WM RM 52.00 / EM RM 55.00
90 capsules - WM RM 143.00 / EM RM 155.00

No comments: