Saturday, July 3, 2010

Ganozhi Complete Skin Care Series



Rangkaian Produk Penjagaan Kulit Ganozhi™

Langkah mudah ke arah kecantikan yang berpanjangan.

Kulit merupakan organ terbesar pada badan kita. Ia berfungsi sebagai benteng pertahanan untuk melindungi badan kita daripada ancaman luar. Kecantikan sebenar kulit bermula dengan badan yang sihat. Untuk memiliki kulit yang sihat dan berseri, kita bukan saja perlu mengamalkan cara pemakanan yang seimbang, menjaga kesihatan fungsi sistem penghadaman dan keseimbangan paras hormon, malah kita juga mesti bijak untuk memilih produk penjagaan kulit yang sesuai. Oleh itu, DXN dengan bangganya memperkenalkan Rangkaian Produk Penjagaan Kulit Ganozhi™ untuk memenuhi keperluan penjagaan kulit seharian anda. Ia sesuai untuk semua jenis kulit.

Pembersih Cecair Muka Ganozhi™
Pembersih muka ini lembut dan berkesan untuk menyingkirkan kotoran dan sel-sel mati pada permukaan kulit. Ia mengandungi bahan-bahan semulajadi yang berkualiti premium seperti ekstrak Ganoderma, ekstrak Fagus sylvatica, ragi dan panthenol. Ia mampu membersihkan liang-liang roma dan kulit muka, agar anda memiliki kulit muka yang lebih bersih dan berseri.

Penyegar Ganozhi™
Penyegar yang diformulasi khas untuk menghaluskan liang-laing roma, melembutkan dan mengekalkan kelembapan kulit muka anda. Ia diformulasi daripada bahan-bahan semulajadi yang berkualiti premium seperti ekstrak Ganoderma, ekstrak Fagus sylvatica, allantoin dan propolis cera. Penyegar Ganozhi™ juga membantu dalam mengimbangkan pH kulit dan membolehkan kulit muka anda bersedia untuk langkah seterusnya iaitu melembapkan kulit muka anda.

Emulsi Pelembap Mikro Ganozhi
Emulsi Pelembap Mikro Ganozhi™ merupakan pelembap inovatif yang dirumus khas untuk mengekalkan kelembapan kulit anda dan menjadikan kulit muka anda lebih menawan. Ia diformulasi dengan menggunakan nanoteknologi yang terkini untuk menjamin penyerapan yang lebih menyeluruh. Molekulnya yang bersaiz nano mampu menembusi permukaan kulit dengan cepat dan berkesan. Emulsi Pelembap Mikro Ganozhi™ mengandungi bahan-bahan semulajadi seperti ekstrak Ganoderma, ekstract Fagus sylvatica , ekstrak ginseng, ekstrak arnica dan Vitamin E. Ia membantu mengekalkan kelembutan dan keanggunan kulit anda sepanjang hari.

. . . . . . . . . . . . . . . . . .


Simple steps to endless beauty™

Skin is the largest organ in our body. It acts as a barrier that surrounds and protects our body from various harmful elements in the environment. Truly beautiful skin starts from deep within you and has a great deal to do with balanced diet, good digestion, sound hormone level and choosing the right skin care for your skin.

DXN proudly introduces Ganozhi™ Complete Skin Care Series, a botanical skin care formulation, to fulfill your daily basic skin care needs. It is suitable for all skin types.

Ganozhi™ Liquid Cleanser 150 ml
A gentle yet effective cleanser for a swift cleansing action. It is formulated with precious Ganoderma extract, Fagus sylvatica extract, yeast and panthenol. It cleanses your skin deep into the pores, leaving your skin clean and refreshed.

Ganozhi™ Toner 150 ml
An effective toner formulated to minimize skin pores while leaving your skin soft and hydrate. Formulated with premium quality Ganoderma extract, Fagus sylvatica extract, allantoin and propolis cera, Ganozhi™ Toner balances your skin pH and prepares your skin for the following essential step- moisturize your skin.

Ganozhi™ Moisturizing Micro Emulsion 50 ml
A renovated moisturizer designed to hydrate and nourish your skin. It is empowered by the latest technology (i.e. nanotechnology), which helps to maximize the absorption of ingredients of Ganozhi™ Moisturizing Micro Emulsion. Designed with nano-sized molecules, it penetrates into your skin faster and effectively. Ganozhi™ Moisturizing Micro Emulsion gathers the goodness of the Ganoderma extract, Fagus sylvatica extract, ginseng extract, arnica extract and Vitamin E, leaving your skin smooth and radiant all day long.


SKIN CARE COMPLETE LARGE
WM RM 259.00 / EM RM 272.00

Ganozhi™ Liquid Cleanser 150 ml
WM RM 76.00 / EM RM 80.00

Ganozhi™ Toner 150 ml
WM RM 76.00 / EM RM 80.00

Ganozhi™ Moisturizing Micro Emulsion 50 ml
WM RM 111.00 / EM RM 117.00




Kit Mengembara Rangkaian Produk Penjagaan Kulit Ganozhi - Ia adalah satu regimen yang datang dengan saiz minatur dan dibungkus dalam satu bag yang senang dibawa semasa mengembara. Ia adalah satu cara yang bagus untuk memastikan kulit anda sentiasa dimanja di mana jua sahaja anda berada.

Kit ini mengandungi Pembersih Cecair Muka Ganozhi 30ml, Penyegar Ganozhi 30ml dan Emulsi Pelembap Mikro Ganozhi 15ml.


SKIN CARE TRAVEL KIT
WM RM 63.50 / EM RM 69.50

No comments: